Couverts lanceert nieuwe website

image002Met de vernieuwde website die vandaag is gelanceerd, maakt Couverts het de consument nog gemakkelijker om uit eten te gaan. De nieuwe site is meer dan ooit de plek waar men zich laat inspireren door ervaringen van andere restaurantliefhebbers. Na de introductie van het reviewingsysteem eind 2012, bevat de site inmiddels duizenden reviews die 100% eerlijk zijn. Vanaf nu wordt de gast tijdens zijn zoektocht voorzien van verschillende toplijsten, die op basis van de reviews worden gesteld. Zo is in één oogopslag te zien welke restaurants een goede rating hebben. Of welke restaurants volgens andere Couverts-gebruikers vergelijkbaar zijn met de favoriete restaurants van de gast.

Paul Wiertz, manager Couverts: “Met trots lanceren we Couverts.nl 3.0. Naast een volledig nieuw design, hebben we het zoeken naar restaurants geoptimaliseerd. Relevante resultaten worden nu nog makkelijker en sneller getoond. Door de invoering van een geavanceerde e-mail marketing oplossing zijn wij daarnaast in staat om voor restaurants heel getarget relevante campagnes naar consumenten te verzorgen. De gebruikersprofielen en reviews vormen daarmee ook voor restaurateurs een belangrijke toegevoegde waarde.”

Voorjaarseditie Couverts Dinerweek
De lancering van de vernieuwde site valt samen met het openstellen van de inschrijving voor de Couverts Dinerweek, die van 5 t/m 14 april plaatsvindt. Die week bieden zo’n 400 restaurants, van eetcafé tot sterrenrestaurant, een driegangenmenu aan voor een zelf te bepalen prijs van 15, 25 of 35 euro.

De Couverts Dinerweek wordt exclusief georganiseerd voor restaurants die werken met de digitale agenda van Couverts. Als enige restaurantweek van Nederland wordt geen vaste deelnemersbijdrage van de restaurateur gevraagd. Enkele deelnemende restaurants zijn Korianders in Rhenen (Winnaar Publieksprijs 2012), Basiliek in Harderwijk, Bertelli in Weert en Kippevel in Leiden.

De Couverts Dinerweek wordt vanaf 22 maart onder de aandacht gebracht van een breed publiek. Naast commercials op de RTL-zenders en promotie op het netwerk van RTL-sites wordt ook social media ingezet. Daarnaast wordt de Dinerweek in de regio’s van de deelnemende restaurants gepromoot via onder andere advertenties in de lokale media.

Website: www.couverts.nl (nu ook responsive voor tablet en smartphone)

Lees ook:Review the reviews
Lees ook:Tweede editie Heerlijk10Daagse op de agenda
Lees ook:Vrienden van Jacob wint publieksprijs
Lees ook:Film én food by the sea
Lees ook:Pojo: uit eten met korting

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.